Skuteczne zarządzanie spółdzielnią mieszkaniową wymusza podjęcie wyzwania, jakim jest profesjonalna obsługa mieszkańców. Zadowoleni klienci spółdzielni w istotny sposób wpływają na kształtowanie pozytywnej opinii o funkcjonowaniu tej instytucji. Ich dobre doświadczenia i pozytywne nastawienie przyczyniają się do wzrostu efektywności pracy – sprawy załatwiane są szybciej, łatwiej, zgodnie z wymogami spółdzielni i oczekiwaniami klientów. Doskonalenie umiejętności pracowników spółdzielni w zakresie obsługi mieszkańców sprzyja również ograniczeniu konfliktów, sporów, skarg i reklamacji, co wpływa na dobre samopoczucie pracowników i tworzenie przyjaznych warunków pracy w zespole.
Proponujemy Państwu organizację i przeprowadzenie cyklu szkoleń w zakresie komunikacji i profesjonalnej obsługi mieszkańców dla pracowników bezpośrednio zaangażowanych w proces komunikacji z klientem. Celem szkolenia będzie zdobycie wiedzy w i umiejętności z zakresu obsługi klienta, poprawa jakości obsługi, poszerzenie umiejętności w zakresie radzenia sobie z różnymi typami klientów i w trudnych sytuacjach.
Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnych warsztatów, łączących elementy wykładu, prezentacji, dyskusji, studiów przypadku, symulacji. Taka metoda pozwala na aktywny udział oraz wymianę doświadczeń uczestników szkolenia, co z kolei wpływa na zaangażowanie w przedsięwzięcie, tworzy poczucie odpowiedzialności za własne działania i integruje zespół pracowniczy.
Szczegółowy zakres, czas i forma szkolenia pozostają do uzgodnienia w zależności od Państwa wymogów, oczekiwań i specyfiki problemów w relacjach z mieszkańcami.
Proponowane moduły szkoleniowe: